Jak kupić perukę od Sagatii? 4 przydatne informacje

Spora część naszych Klientów to tak zwani „stali bywalcy”, jednak z radością musimy przyznać, że coraz więcej nowych osób korzysta z naszych produktów. Z myślą o nowych Klientach, ale także tych stałych, którzy często zadają nam te same pytania, stworzyliśmy wpis, który rozwiewa wszelkie wątpliwości związane z zakupami w naszym sklepie.

1.Pierwsza peruka – od czego zacząć?

Skoro jesteś na tej stronie, oznacza to, że masz już swój powód, dla którego chcesz kupić perukę. Ludzie sięgają po peruki z wielu przyczyn – niektórzy pragną odmiany, inni borykają się z różnymi schorzeniami i pragną zachować swój dawny wygląd. Nieważne, z jakiego powodu chcą Państwo dokonać zakupu w Sagatii, zrobimy wszystko, co w naszej mocy by każdy nasz Klient był zadowolony. Jeżeli planujesz wybór swojej pierwszej peruki lub treski i nie wiesz, na którą fryzurę się zdecydować, proponujemy Ci kilka wpisów na naszym blogu, które ułatwią Ci tę decyzję. Pozycje, które z pewnością będą przydatne to: Kolor peruki a kolor cery; Dlaczego warto mieć perukę; Jak wybrać perukę po chemioterapii oraz tematy związane z pielęgnacją peruki naturalnej oraz syntetycznej.

Zapraszamy do lektury.

2.Gdzie możesz znaleźć informacje o naszych produktach, czyli Sagatia w Internecie

Nasza firma istnieje już od 10 lat. Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów, dlatego produkty od Sagatii możesz poznać na różnych stronach internetowych. Jedną z nich jest blog, na którym jesteś. To z pewnością jedna z lepszych stron o perukach, dostępna w języku polskim. Wiedza, którą się z Państwem dzielimy, wynika z wieloletniej praktyki i doświadczenia w sprzedawaniu, ale również noszeniu peruk. Nasz strona podstawowa, na której znajdziesz wszystkie dostępne modele peruk, a także sklep internetowy znajduje się pod adresem www.sagatia.pl. Wiemy, że wielu z Państwa korzysta z serwisu Allegro, dlatego również tam można znaleźć nasze produkty. Nasza strona na Allegro znajduje się po tym linkiem – http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=10721195. Zapraszamy Państwa również na naszą stronę na Faceboku, na której dzielimy się  z Państwem wszelkimi informacjami i nowinkami dotyczącymi naszego sklepu. Dzięki tej stronie możecie Państwo dołączyć do społeczności Sagatii, poznając jej użytkowników oraz właścicielkę, która sama, krok po kroku, stworzyła Sagatię.
https://www.facebook.com/Sagatia?fref=ts

3.Jak zamówić perukę? Zamów, zapłać

Aby dokonać zakupu na naszej stronie, musisz przekroczyć minimalną wartość zamówienia, która wynosi 10 zł. Płatności możesz dokonać: z góry poprzez tradycyjny przelew, szybkie płatności online oraz kartę kredytową. Co więcej, możesz zapłacić za perukę przy odbiorze. Jak wspomnieliśmy wcześniej, nasze peruki dostępne są na Allegro, które ma przyjemnie prosty interfejs. Wszystko zależy od Ciebie i Twoich preferencji. Perukę wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej (Pocztex Kurier 48) lub kuriera DHL. Już od kwoty 80 zł przesyłka może być bezpłatna-przedpłata na konto w połączeniu z Pocztex Kurier 48 z Odbiorem w Punkcie, lub od kwoty 200 zł z przedpłatą na konto w połączeniu z Pocztex Kurier 48 z dostawa pod wskazany adres (dom, lub adres zakładu pracy). Jeżeli masz wątpliwości związane z ceną przesyłki – napisz do nas lub zadzwoń. Więcej informacji odnośnie płatności znajdziesz pod tym linkiem: Płatności i wysyłka

4.Czy perukę od Sagatii można zwrócić?

Pragniemy, aby każdy nasz Klient był maksymalnie zadowolony z zakupu. Wiemy, że peruki to produkt bardzo niszowy i bardzo często wymagający bezpośredniego kontaktu z osobą kupującą. Dlatego, jeżeli peruka nie odpowiada Państwa wymaganiom, można ją w okresie 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrócić. Warto jednak pamiętać, że taka peruka nie może być używana, musi być wolna od zapachów (perfumy, nikotyna), posiadać oryginalne opakowanie i metki. Fryzura peruki powinna być taka sama jak na początku, a pasma włosów w niezmienionej formie. Produkty można wymienić także na inne. Ponadto wszystkie produkty są objęte odpowiedzialnością sprzedającego z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia). Jeżeli kupujący otrzyma produkt niezgodny z zamówieniem: ilość, rodzaj, lub cechy, o ile takie były podane na karcie produktu (dotyczy kodu koloru), lub produkty posiadają wady fabryczne, odsyła przesyłka nie droższą od paczki pocztowej priorytetowej wraz z dowodem zakupu i oświadczeniem .

Aktualnie wprowadziliśmy jeden uniwersalny druk do zwrotów, wymian i reklamacji. Dostępny jest w odnośniku do pobrania: Oświadczenie .

Życzymy udanych zakupów!

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone. Zabronione jest kopiowanie tekstu w części, lub w całości.

Dodaj komentarz